torsdag 4 december 2008

Jag är tillbaka...

Japp, jag har bestämt mig för att återuppta mitt bloggande. Ganska kul att ha någonstans att skriva av sig lite på, sen om någon läser det så är det bara ett plus :)

Har väl inte hänt så mycket sen sist. Har haft 2 veckors VFU igen. Vi har fått våran nya soffa, och jag har insett att det bara är 13 dagar kvar tills jag fyller år ;) Hoppas innerligt att jag är ledig den dagen, eller åtminstone slutar ganska skapligt. Ska ju hem och baka tårta, kommer du och hjälper mig att äta upp den? Njae, men hör av dig om du tänker komma!

Nu är det torsdag, och jag kan redan säga att jag har tagit helg. Men det är saker att göra hela tiden, ganska mycket att skriva såhär innan jul. Ska försöka göra klart så mycket som möjligt av det egna arbetet så man slipper sitta i jul sen och stressa med det. Låter väl klokt?

Nej, det här var nog det jag hade säga idag.
Ta hand om er därute, och håll tummarna för att det kommer mer snö, okej?

Bild tagen vintern 04

Inga kommentarer: