måndag 15 december 2008

3 år sedan, du finns i mina tankar...

Idag har det varit en ganska tung dag. Den började dock helt okej med att katterna lät mig få lite sovmorgon, hehe. Det händer inte allt för ofta, men jag uppskattar när det händer :)

Annars då? Har varit ute i Västerlösa idag, lämnat blommor och tänt ljus hos Maria. Kan inte fatta att det är 3 år sedan, vart har tiden tagit vägen? Jag gillar det inte, och det är fortfarande jobbigt att tänka på det som hände. Så hemskt, och så ofattbart. Hur kunde det hända? Så idag har det varit ganska tungt, har tänkt mycket, mest på Maria men också på andra saker som har gjort att man är den man är idag.
Och tack Helen för att du ville följa med!

Sen har jag också gjort 3 st dörrkransar idag. En till mormor och morfar, en till mamma och en till mig. De vart så fina så, jag är nöjd!
Och nu är jag mest trött, det känns att huvudet har varit igång idag.

Ha det så bra så hörs vi en annan dag!

1 kommentar:

Le-en sa...

Tack för att du frågade! :)