torsdag 27 juli 2006

Dessa amerikaner...

Satt och kollade på AFHV imorse, det där som går på 5an med en massa roliga klipp.
Dock tycker jag inte att det är så roligt längre. Dom avslutade programmet med ett klipp från en begravning, där dom anhöriga bar ner kistan för en trappa. Vid slutet av trappan så tappade dom kistan och den avlidne ramlade ur.
Hur i helvete kan det vara roligt?! Det är oerhört tragiskt, sorligt... Jag vart enormt illa berörd, att folk kan skratta åt sådant, ännu mera att folk får för sig att skicka in ett sådant klipp. Vart är världen påväg?

Nu något helt annat.
Fick en konstig känsla igårkväll när jag inte kunde somna.
Hur ska man göra för att ens nära och kära ska bli stolt över en? Jag vill att mina vänner, min pojkvän, mamma och pappa, ska vara stolt över mig. Hur gör man? Jag vill inte falla isär mer, utan jag vill att folk ska kunna säga "Henne är jag stolt över".

Nepp, för trött för att orka mer. Blir väckt kl 7 varje morgon på grund utav vägarbete som sker 2 kvarter härifrån. Dock så tycker dom att korsningen utanför mitt fönster funkar bra som en avdumpningsplats. Morr säger jag bara!

Inga kommentarer: