söndag 2 juli 2006

Tokigt värre!

Vad är det för fel på mig egentligen? Dom senaste dagarna har mitt humör varit så skumt, vet inte om det kan bero på värmen. Har inte velat ha någon människa nära mig, inte ens Dennis. Har levt som i en liten bubbla. Förstår inte...
Förlåt Dennis, för att jag har puttat bort dig, det har verkligen inte varit min mening. Trodde det skulle ha gått över, det brukar det göra när jag är såhär. Nu har jag så jäkla dåligt samvete, det var ju inte menat att det skulle bli såhär dom här dagarna.

Har så jäkla mycket i mitt huvud just nu. Har inga pengar alls, och kan jag inte få mammas hjälp så blir jag utan mobil, har inte betalat räkningen än. Vet iofs inte hur det blir, hoppas det löser sig innan man får påminnelser och skit.
Väntar bara på att få pengar och jobb. Socialförvaltningen ska ringa imorgon mellan 9 och 10. Får se vad dom säger, men antar att dom kommer neka mig pengar iom att jag fortfarande bor hemma. Tänker dock säga att jag behöver flytta så snart som möjligt, mår skit av att bo hemma.

Jag vill bara kunna överleva själv. Jag vill inte vara bunden till mina föräldrar längre, dom har nog med bekymmer så det räcker. Det är dags att stå på egna ben känner jag. Och det är mycket nervöst, för jag vet inte om jag får Dennis med mig eller. Har haft en bra magkänsla dom senaste veckorna, det känns som om han kommer in på skolan. Hoppas! För jag är såå redo för samboliv nu, vill inget hellre än att bygga ett eget liv med han jag älskar!

Lite positiva saker är det att jag har börjat göra smycken, och det är såå kul! Har beställt en massa nya pärlor nu, dom kommer väl nångång i veckan. Tack Jenny för att du hjälpte mig, det uppskattas!
Inte så smart kanske att lägga pengar på pärlor när jag har en räkning att betala. Men mamma har ju lovat mig att allt löser sig, hon sa att det inte skulle bli några problem. Hmm...

Ska lägga in bilder snart på det jag har gjort, för jag vet att iaf Johanna är nyfiken på mina örhängen :) Det kommer det kommer! Dock blev jag ju av med kameran nu, men det fixar sig på annat sätt!
Så småningom kanske man kan göra sig en liten hemsida där man kan sälja några av sina alster. Får se vad folk tycker om dom först!

Nu har jag skrivit av mig tillräckligt. Hoppas snart det blir lite mindre varmt så man kan gå ut och gå, annars tar jag det imorgonbitti efter socialen har ringt...

Inga kommentarer: