söndag 16 juli 2006

Snart frisk!

Yay! Har bara 1½ dag kvar att äta på min medicin, och det ska bli så skönt när allt är över!
Så skönt att slippa gå runt och vara trött och illamående precis hela tiden. Och det ska bli skönt att få vara ute i solen igen, slippa oroa sig för solfläckar.

Syster min är här nu. Är såå kul, jag spöar dom i poker! Nästan synd att vi inte spelar om riktiga pengar, då skulle jag varit rik nu. Men men, för att kunna spela om pengar så måste man ju ha några, och det har inte jag, haha.

Funderar på att starta en liten "firma". Ska få hjälp av Dennis att fixa en egen hemsida, sen ska jag börja sälja lite enkla smycken. Se om man får någon respons alls.

Nepp, nu är det bara att vänta en timme till, sen ta tablett och sen gå och lägga sig. Jobbigt när man har bestämda tider då man måste ta sin medicin. Snart slut!

En fråga bara, har jag gjort dig något? Eller är du bara otacksam? Fattar ingenting...

Inga kommentarer: