lördag 22 juli 2006

Härliga sommar!


Tänk vad skönt det vore om man gick i skolan nu, och bara hade ett vanligt härligt sommarlov. Det skulle vara så skönt att känna den trygghet som skolan innebär, att veta vad man har att gå till, vad man ska göra osv. Är såå trött på den här ovissheten, jag vill tillbaka till skolan. Allt var så enkelt då, speciellt nu när jag pluggade till florist. Man visste att varje månad så fick man pengar in på kontot.
Jag vill ha ett jobb, skulle ta nästan vad som helst. Jag vill känna trygghet.

Kunde inte låta bli att köpa ett till såntdär linne som jag skrev om igår. Det blev ett grått, och jag älskar't! Passar nog jättebra till ett par snygga jeans *drömma*
Nu är det dock lite för varmt för att ha jeans tycker jag, går runt i bikinin jag, passar alldeles utmärkt! Sen gör det ju inget om man råkar få lite sol på sig, hihi.
Hade ju tänkt att sola idag, men det blev aldrig riktigt av. Hoppas på bra väder den kommande veckan, då ska det pressas.

Har också helt plöstligt börjat gilla nagellack, köpte mig ett idag. Är fint att ha tånaglarna målade när man går i ett par tofflor tycker jag. Så nu kommer jag säkert få mani på det, och köpa nytt varje gång jag åker in till stan :)

Btw, varför måste du bo så jävla långt bort för Jenny?! Nu får ni allt ta och flytta hit! Jag behöver min syster ju...

Nepp, nu ska jag fixa med grillen, så det blir någon mat idag.
Hejsvejs!

Inga kommentarer: