måndag 10 juli 2006

Jag orkar inte mer...

Var hos doktorn i fredags - halsfluss. Får medicin, ery-max. Har ätit den förut, magen tycker inte om den.
Och varför skulle det vara annorlunda nu? Började ta den i fredagskväll. Fick ont i magen, mm. Igår kunde jag inte behålla medicinen, spydde upp den 2 gånger.
Mamma ringe doktorn idag för att fråga om det fanns något annat jag kunde ta. Men iom att jag är allergisk mot penecillin, så är detta det ända som finns. Så imorgon ska jag börja ta tabletterna igen, och bli sjuk på grund av medicin. Känns skitkul, verkligen.
Och så sa doktorn att jag skulle försöka äta en ordentlig frukost innan jag tar medicinen. Och hur ska det funka när jag bara får i mig en halv macka?
Jag orkar inte, jag vill inte mer :(

Skulle till soc idag, men fick såklart ställa in. Och iom att jag blir dålig av medicinen så får jag nog ställa in arbetsförmedlingen på torsdag också.

Men men, varför ska det gå bra för mig för? Det finns inte. Det finns inget som heter ett lyckligt liv med mycket skratt och glädje. Det existerar inte för mig, allt ska jämt gå emot mig.
Men vadfan, vem bryr sig? Ingen... Inte ens jag.

1 kommentar:

Le-en sa...

Men stumpan då :( JAG tycker jättesynd om dig, skulle jag kunna göra det bättre så skulle jag det :( *lovizZzen*
Krama