tisdag 1 augusti 2006

Hos min sötis..

Japp, nu sitter jag i Västerås hos min älskling. Och datorn min har jag med mig :P
Gick smidigare än vad jag trodde, men det är ju bara tack vare att mamma hjälpte mig på tåget, och Dennis som hjälpte mig av. Annars hade det inte alls gått.

Tar det mest lugnt nu när jag är här, njuter av att få vara nära Dennis.
Och så passar jag ju självklart på att låna badkaret, så mysigt! Måste köpa badskum bara, det var visst någon som hade användt upp det ;)

Vet inte riktigt när jag ska åka hem, men det blir väl om en vecka. Kan drabbas av enorm hemlängtan ibland, men då drar jag mig bara undan och fäller en tår eller två. Det brukar gå över sen. Men när det inte gör det, då vet jag att det är dags att åka hem.
Måste ju erkänna att jag är lite mammig av mig ibland, det är så skönt att ha henne omkring sig, hon stöttar mig så mycket! Min mamma är bäst!

Ska till IKEA imorgon, Dennis mamma skulle köpa något där. Och så skulle vi eventuellt äta där med, namnam!
Men nu ska jag spela lite granna, innan det är dags att sova.
Sov som en gris natten till idag, vaknade inte ens av att Dennis var uppe och stängde till fönstret. Och jag som annars märker så fort han rör på sig :P

Ha det bra allesammans!

Inga kommentarer: