lördag 26 augusti 2006

stickwitu

Insåg att det var ett tag sen jag skrev, så nu får jag ta och skriva av mig lite av alla tankar jag bär runt på.

En veckas ledighet kvar, sen börjar jag på SPIRA-projektet. Så ja, jag kom alltså in... Kul? Vetefasen, får se vad det ger. Ska bli skönt att få något att göra iaf, och att få pengar.
Hinner gå första veckan där, sen får jag ny adress för några veckor. Ska ju vara husvakt nere i Kisa, ett jättemysigt hus med kakelugnar. Drömde dock en mardröm om det förra natten, att det spökade och skit där. Men jag tror det kommer gå bra att sova där. Kan ju ta några nätter att vänja sig, men det är bara att stänga dörren om sig. Dessutom kommer jag vara så trött efter några dagar på det där projektet så jag kommer säkert sova som en liten gris.

Har äääntligen fått färga håret. Tack Helen så jättemycket för hjälpen, vart supernöjd! :)
Kommer säkert få färga om det igen, men det gör inget. Färgen var billig :P

Sen så måste jag ju faktiskt berätta det att jag är världens lyckligaste. Dennis är här hos mig, och det är så underbart! Har varit lite sisodär den senaste tiden, men det är som bortblåst. Bara en massa gos och mys, precis vad vi båda behöver.

I don't wanna go another day
So I'm telling you, exactly what is on my mind
Seems like everybody is breaking up
And throwing their love away
But I know I got a good thing right here
That's why I say

Nobody gonna love me better, I must stick wit u forever
Nobody gonna take me higher, I must stick wit u
You know how to appreciate me, I must stick wit u, my baby
Nobody ever made me feel this way, I must stick wit u
I don't wanna go another day
So I'm telling you, exactly what is on my mind
See the way we ride, in our private lives
Ain't nobody gettin' in between
I want you to know that, you're the only one for me

Jag älskar dig Dennis! Mer än någonsin... Du betyder allt för mig.

Inga kommentarer: