söndag 7 maj 2006

Underbart!

Jäklarns vilket härligt väder det är idag! Har suttit ute en hel del i solen. Får dock passa mig lite, dels för att jag inte får sitta förlänge i solen med den där salvan, sen får jag så lätt solsting, och det orkar inte jag med idag :D

Gud vad jag ångrar att jag klippte mig. Vet nu iaf att lugg är verkligen inte min grej, så nu väntar jag ivrigt på att den ska växa ut så man kan lägga den åt sidan, så det är skapligt. Att jag klippte av så mycket på längden har jag inget emot dock, skönt med lite kortare :)

Har varit duktig idag med. Skickade iväg en jobbansökan, så nu ber jag er hålla tummarna för mig så jag har något jobb! :)
Dock är det bara ett sommarjobb, men det är bättre än inget alls.

Åh, är så inne på att flytta. Orkar inte med att bo hemma längre, börjar må dåligt av det.
Sen när jag flyttar så kanske jag blir med katt också. Funkar inte så bra att ha Missan och Rasmus ihop nämligen, så det kan bli så att jag får ta en med mig. Känns tråkigt, samtidigt som det känns roligt :S
Hoppas du kommer in på skolan här älskling, så jag får bo med dig. Annars får jag flytta ensam, vilket också funkar iofs :)

Nej, nu ska jag ta och kyla ner mig lite. Är röööd :)

Hoppas du får en trevlig resa Helen :))

Inga kommentarer: