onsdag 17 maj 2006

Plåster med Skalman på.

Sitter och beundrar min vackra tumme med plåster på. Det var det ända som fanns i skolan, och man tar ju det man kan få.

Är lite sisodär i skolan just nu. Har inget med lektionerna att göra, mer en "privat" grej. En kompis i klassen har förlorat en vän. Man ser verkligen hur ont det gör i henne... :/
Sen är det inget kul när andra människor inte kan respektera henne. Flera gånger fick hon höra idag att hon skulle ta och le lite. Fan, det är inte så jävla lätt! Blir så arg på dom :(

Har tänkt en hel del på Maria dom senaste dagarna, speciellt iom det som hände i klassen. Minnena kommer verkligen tillbaka, dels hur ont det gör att förlora någon, och dels minnena av Maria. Mycket av det är bara småsaker, men man kommer ändå ihåg det så väl :)

Lite annat nu då. Händer ganska mycket i skolan just nu. 3 st avslutningsmiddagar ska vi ha, varav 2 är den sista veckan. Sen ska vi till Stockholm nästa onsdag, och vi ska vara där hela dagen. Längtar massor till det, varför vet jag inte. Skönt att komma bort lite med :)
Och så är det ju dessa brudbuketter vi håller på med. Stressigt som fan, men ändå kul!


Och här har vi ett litet smakprov på vad jag har gjort i skolan :) Är för dålig på att ta bilder har jag märkt, men några har jag.. En såkallad vattenfallsbukett för den som undrar.

Nej, har lite annat att pyssla med, som att vila :P

Ciao!

Inga kommentarer: