fredag 19 maj 2006

Äntligen helg!

Fan så skönt det är med helg. Den här veckan har varit riktigt tuff i skolan, har varit saker att göra hela tiden. Men nu är det mesta gjort. Har bara prov på måndag, och redovisning. Sen är det lite lugnare, fram tills vi slutar typ. 3 st avslutningsmiddagar ska vi ha, trevligt som fäen :)
Och på onsdag ska vi till Stockholm. Hela tjejgänget, och så vår lärare Björn :P Fullspäckad dag, så det är tur att man är ledig några dagar sen.

Var ute "nyss" och cyklade en sväng. Blev väl en ca 6 km. Duger för mig såhär i början. Har insett att jag måste träna musklerna i ryggen för att slippa det onda. Och jag har hört att cykling är rätt bra att börja med. Så jag tänkte köra det ett par veckor, sen blir det gång. Kanske ska springa någon gång med :) Måste få bort mitt fläsk!

Haha, sitter och lyssnar på Disneylåtar. Finns det någon bättre film än Lejonkungen eller? Älskar den som fan! :D
Sitter också och dricker te, och tittar ut på regnet då och då. Känns verkligen att sommaren är påväg. Hoppas det bara kommer lite sol och värme, speciellt tills på onsdag!

Nu har jag också bestämt mig för att flytta i sommar, oavsett om Dennis kommer in på skolan eller inte. Pallar verkligen inte med att bo hemma längre... Det är bara för mycket just nu :(

Nepp, nu ska jag fortsätta dricka mitt te :)
Ha en bra kväll alla bloggläsare!

Inga kommentarer: