fredag 12 maj 2006

Tråkig

Jahopp, nu sitter flera stycken från klassen och grillar och festar. Själv tillhörde man den lilla gruppen som inte blev tillfrågad... Som vanligt.

Jag förstår inte vad jag gör för fel. Är jag så himla tråkig att umgås med? Är jag jobbig?
Man skulle ju gärna vilja veta, innan man förlorar alla sina vänner...

Jaja, nog om detta. Är inte så långt kvar tills klassen sticker till Stockholm. Ska bli kul :)
Och det blir verkligen en heldag också. Åker från Norrköping kl 07, och vi skulle visst åka från Stockholm runt 19 på kvällen. Härligt, men lång dag.

Har varit ett par härliga dagar nu, så soligt och varmt. Men nu skulle det visst bli normal temperatur igen. Gör inte mig så mycket, för jag tillhör den skaran som inte tycker att sommaren är här än :)

Nej, det var allt från mig.
Ciao!

Inga kommentarer: