söndag 28 maj 2006

Look who's alone now, it's not me...


Sitter och lyssnar på James Blunt. I vissa perioder är han såå bra.. Hans låtar är visserligen deppiga, men riktigt fina.

Och självklart är man deppig. Sitter med en klump i halsen. Hatar när Dennis ska åka hem, lika jobbigt varje gång...
Men dom här dagarna har varit riktigt mysiga faktiskt. Har inte gjort något speciellt för den delen, men det är så skönt att inte känna den pressen på sig. Vi båda mår bra av att bara ta det lugnt och vara med varandra.
Firade 23 månader igår. Fatta vad tiden går fort, nästan lite läskigt. Men nu är det bara att se framåt, och njuta.
Du får mig att må så bra, du anar inte. Du är bäst! :)

Och tack Helen för att du gav mig chansen att spöa Dennis på laserdome, det hade jag aldrig trott, haha. *bäst*

Nej, nu ska jag nog lägga mig i sängen och köra lite bil.
Puss på er!

Inga kommentarer: