onsdag 3 maj 2006

Painkillers..


Gah, ge mig painkillers. Min rygg strejkar, kan knappt sitta. Inte längre stunder iaf. Och när jag ligger ner, då måste jag ligga på sidan annars pulserar det i hela ryggen. Mjiih, synd om mig ju :(

Tog mig inte upp imorse, så det blev ingen skola idag. Hoppas jag kan gå imorgon bara, är ju sista veckan nere i butiken nu.
Just det, måste ju packa upp mitt fina ljus jag köpte där :) *mys*

Var ju i Västerås i helgen. Var både underbart och.. Hittar inte ordet. Men huvudsaken är ju den att jag fick umgås med Dennis. Och så fick man ju duscha i baracker, iom att dom renoverar badrummet och så hos Dennis. Kommer bli så fint när det är klart, hoppas man får se det snart bara! :)

Så jäkla najs väder ute idag, ska snart gå ut med Missan lite. Det behöver hon. Rasmus är en plåga mot henne, så nu har hon och jag stängt in oss i mitt rum, så hon får vara ifred lite.
Visst, Rasmus är en underbar kisse, men han kan bli lite för mycket ibland :/ Och iom att Missan har funnits vid min sida i snart 7 år, så vill jag ju hennes bästa! :)

Nej, nu ska jag vila ryggen ett tag.
Hääddå!

1 kommentar:

Le-en sa...

Gumsan! Gå och kolla upp din kropp nu, du kan inte ha ont överallt så som du ha. Ring till sjukan och be om en koll, NU! *orolig*