söndag 1 oktober 2006

Ge mig vinter!

Usch, vad jag längtar efter vintern och snön. Mår så jäkla mycket bättre då, tycker inte om värmen just nu. Älskar morgonen nu, då det ofta är lite kyligare.
Så fort jag får pengar ska jag köpa massa mysiga höst- och vinterkläder :) Skor, vantar, ja rubbet!

Fredagen var rolig ska ni veta, satt på akuten i 4 timmar. Ramlade i en trappa uppe på Garnisonen, så jag hade inte långt till sjukhuset iaf, hehe.
Men men, inget brutet eller så, bara en vrickad fot. Blå och svullen är den också, härligt. Men det kunde ju varit mycket värre, så jag ska nog inte klaga.

Var vaken länge inatt och kollade på en film som gick på 5an, Löftet. Dom berättade om en saga i filmen, försöker hitta texten nu. Den handlade om en flicka som dog och som blev omhändertagen av änglar. Den var så fin den texten, men jag kan inte hitta den...
Nåja, är det någon som kan veta vilken jag menar, säg gärna till!

Inga kommentarer: