söndag 8 oktober 2006

Cry me a river

Fy fan så trött jag är på dessa jävla fittor som finns! Ursäkta ordvalet, men jag kom inte på något bättre.
Och du, lilla stumpan. Ta och väx upp för fan, skaffa dig ett eget liv istället för att lägga dig i andras! Det är både patetiskt och sorligt det du håller på med. Har du inget bättre för dig eller?! Usch! Naaaw, har du blockerat mig på lunar också? Uuuhuhuhuh, jag tror jag grinar.. Eller inte. "Well, cry me a river" :D
Vart har alla normala människor tagit vägen?

Gah, ge mig det där jobbet nu! :D
Jag kommer bli så jäkla besviken om jag inte får det, bara för att då vet jag att jag måste tillbaka till spira-skiten. Vill inte!

Ibland vill jag bara att allt ska vara som förut, då man slapp alla dessa bekymmer och tankar. Varför kan jag inte bara få vara den jag vill vara?
Mjiiiaaao!

Inga kommentarer: