tisdag 17 oktober 2006

Stulen lista...

1. Var hittade du den här listan?
I Johannas blogg *fnissa*

2. Var är dina föräldrar födda?
Pappa i Stockholm och mamma i Linköping.

3. Vad var det senaste du installerade på datorn?
Nya säkerhetsuppdateringar för xp.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Baccus i Norrköping.

5. När badade du i pool senast?
Oj... Det var nog längesen.

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Inte mer än dom obligatoriska... Fast jag var jämt med i Småstjärnorna som vi hade när jag gick på mellanstadiet :P

7. Hur många barn vill du ha?
Hm.. 2 skulle nog vara ganska lagom, eller kanske 3.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dansband är väl ingen höjdare direkt, hehe.

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta i valet?
Japp, och det var ju lääängesen :P

10. Vad har du för TV-kanaler?
Oj, massor. Basutbudet på Canal Digital, typ 30 st.

11. Har du åkt moped någon gång?
Aldrig.

12. Har du busringt någon gång?
Jahadå :P

13. Har du fått felparkeringsböter?
Nepp, har aldrig parkerat :P

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Skulle mycket väl kunna tänka mig att göra det.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Någon camping i Norge :P

16. Har du en egen trädgård?
Bor fortfarande hemma, så ja?

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Lejonkungen ftw!

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Tror det... Annars får jag banneimig skämmas!

19. Badkar eller duschkabin?
Badkar, lätt!

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Måste nog vara Forrest Gump, älskar den filmen!

21. Favoritpizza?
Du Chef

22. Chips eller popcorn?
Gillar ju båda grymt mycket, så där kan jag inte välja...

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder aldrig läppstift, dock har jag en period nu när jag använder försvarets hudsalva hela tiden...

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha, nej?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej, så vacker är jag inte :P

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Gillar både och, det går i perioder.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Det var nog en från Spira-projektet, och det blev donkan...

28. Favoritchoklad?
Mjölkchoklad!

29. När röstade du senast?
17:e september.

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Det var evigheter sen..

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej, men jag har en medalj från Arlakannan :P

32. Är du bra på matlagning?
Det tror jag inte...?

33. Klarar du att tanka själv?
Japp, tror det. Det är väl inte så svårt?

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nae, det verkar bara vara lurendrejeri.

35. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola!!

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
En t-shirt från GB :P

37. Vad var det senaste du handlade?
Mat på lunchen.

38. Har du kräkts offentligt?
Inte vad jag minns, men har säkert gjort det som liten bäbis ;)

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Den sanna kärleken har jag hittat, så ge hit miljonerna!

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Utan tvekan.

41. Har du ringt något betalnummer?
Ett par gånger, ja :P

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Tvivlar faktiskt på det...

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Senast jag var på sjukhuset för att just besöka någon var nog när min pappa opererades.

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ingen aning :)

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Haha, det kommer jag inte ihåg :D Men det är väl det klassiska :P

46. Vad har du i din väska?
Enormt mycket skräp, måste snart rensa ;)

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Klappar gärna på kissarna, och har jag Dennis hos mig så myser jag gärna med honom.

48. Vad är du tacksam för idag?
Det är en hel del faktiskt, orkar inte räkna upp allt :)

Inga kommentarer: