fredag 13 oktober 2006

Det är rätt intressant hur en person kan sjunka så otroligt snabbt i ens ögon. Jag måste säga att jag är chockad, men ändå inte ett dugg förvånad. Usch...

Wee, fick mitt aktivitetstöd idag. Så nu har man lite pengar i fickan, äntligen! :D
Hade ju då tänkt att gå en sväng på stan under lunchen, men nu när jag kollade mitt schema så hade jag bara en halvtimmes lunch. Så det sket sig ganska så rejält. Så jag får väl lägga pengarna på mina skulder istället, haha.
Och så ska ju självklart älsklingen ha sin födelsedagspresent. Ska kika närmare på den sen när jag inte har något att göra, som typ nu :P

Ska ner till Kisa igen när jag slutar idag. Sista gången jag kommer vara där nere, min moster kommer hem från Kina nästa fredag. Känns lite taskigt att inte kunna vara därnere på vardagarna, men det funkar verkligen inte med tiderna på jobbet. Men i och med att det är så lite tid kvar nu så är det inte så farligt. Den vita "lilla" skitkissen får ju mat ändå :)

Nae, back to buisness då :)

Inga kommentarer: