söndag 2 april 2006

April april...

April är här då, och snön ligger fortfarande kvar. Känns inte riktigt rätt, men den försvinner nog snart :)

En vecka kvar till lov också. Ska bli så jäkla skönt att få vara ledig, känns som om det verkligen behövs. Kroppen pallar snart inte med längre, gör inget annat än att sova om dagarna, speciellt nu på helgen. Men men, kanske bara behöver vila lite, så ordnar det upp sig sen.

Hade jag haft pengar nu så hade jag gått och klippt mig på en gång. Så jäkla trött på mitt hår, kan inte göra något med det längre. Och så vill jag färga det med, gah!
Men men, går man och köper en dator så får man vara fattig. Skyll mig själv säger jag bara :)

Höhö, lite brun har man ju blivit. Köpte den där Natusan Holiday skin Body Lotion. Trodde inte den skulle funka, men idag syns det litegrann. Och det känns som om den räcker, för jag skulle bara misslyckas med riktigt brun-utan-sol. Dock hade jag ju gärna velat ha äkta bränna, men det får man fixa till sommaren sen.

Nej, nu får det räcka med mitt meningslösa pladder.
Ciao!

Inga kommentarer: