söndag 23 april 2006

Going under..

Att en del låtar kan ge så mycket minnen alltså, det är sjukt. Nästan att man börjar grina av saknad av den tiden..

En ny vecka stundar, och som vanligt är jag inte riktigt på humör för skolan. Är ju i gruppen som är nere i butiken just nu. Visst, är väl kul med något nytt, men man måste känna för det också. Och det gör inte jag direkt. Vill bara att skolan ska vara slut nu, fast ändå inte. Vill inte vara arbetslös :( För det innebär minst 3 månader utan pengar, om man inte kan få pengar från socialen. Jag vill ju kunna flytta, men utan pengar så går inte det.

Någon som har ett jobb att ge mig?!

Något som är kul är ju det att våren äntligen är här! :) Solen skiner som tusan idag, så underbart. Har suttit ute lite med kissarna, och det var riktigt varmt ute, förutom när det blåste till lite.

Åh, på onsdag ska jag klippa och färga håret. Vet bara det att jag ska ta av lite på längden, annars har jag ingen aning om hur jag ska göra. Gav dom ju fria händer förra gången, och det blev ju kanon. Får nog göra likadant den här gången med.
Och på fredag åker jag till Västerås. Blir lite shopping, bio och massor med mys! Hoppas bara erat badrum är klart älskling, annars blir det lite jobbigt :)
Det finns en sak som är så jäkla mysigt med att vara hos Dennis, och det är hans badkar *kurra*

Usch, det här blev långt..
Tror jag ska ut och lapa lite sol till :)
Ciao!

Inga kommentarer: