måndag 17 april 2006

Segt.


Fasen vad segt det är idag då. Vet inte varför direkt, gick ju och la mig tidigt igår. Iofs så sov jag ju inte så bra inatt, så jag får skylla på det. Är ju inte så lätt när man blir av med täcket hela tiden ;P

Känner fortfarande inte riktigt för skolan imorgon. Dock får jag ju en rejäl sovmorgon, börjar inte förrens 13. Niiice. Och arbetet som jag ska redovisa imorgon är färdigskrivet och utskrivet för den delen med. Känner mig rätt duktig :)

Nu längtar jag bara efter pengar. Vill köpa massa tuffa tröjjor nu när värmen börjar komma. Så tisdag nästa vecka blir det lite shopping, någon som vill göra mig sällskap? :)

Något jag med längtar efter är att få träffa Dennis igen, trots att han inte har åkt än. Kommer bli tomt utan dig älskling, vill inte att du ska åka hem. Stanna hos mig :)

Nej, nu ska jag gå och buffa lite på mamma och höra vad det blir för mat idag.
Tjena!

Inga kommentarer: