torsdag 20 april 2006

Crap!

Ah, crap är vad det är.

Mitt öra har börjat krångla igen. Hade så jäkla ont inatt, sov inte ett skit. Så idag blev det ingen skola, pallade bara inte. Hoppas iofs på att få sova lite inatt, så man kan gå imorgon. Känns rätt viktigt att man gör det.

Inte mycket till humör har man heller. Så idag är jag sur, bara så ni vet. Och enormt gnällig, för det är ju sååå synd om mig, inte sant?

Måste ta mig i kragen och ringa frissan med. Ska försöka få tag på en tid nästa vecka, vilket iofs kan bli lite knepigt. Är ju lön och grejer då, och jag antar att jag inte är den ända som är trött på sitt hår, hehe.
Funderar bara på vad jag ska göra. Klippningen vet jag på ett ungefär, men har ingen aning om hur jag vill färga det. Har så dålig fantasi när det gäller sånt.

Herregud vilka blockmongon det finns alltså *skratta åt*

Nej, nu ska jag ta mitt stackars öra och... Ptja, vem vet?

Inga kommentarer: