söndag 26 mars 2006

En kort helg.

Denna helgen har jag ingen aning om vart den tog vägen.
Dennis kom i torsdags, gick och la oss så fort vi kom hem typ. Var ju skola dagen efter, dock ingen lång dag.
Sen var det ju meningen att jag skulle hämta ut datorn på fredagen där, men självklart så strulade det. Datorn nere på Hemköp hade kraschat, så det gick inte att hämta ut några paket. Snacka om att man blev sur.
På lördagen var vi dock och hämtade ut den rätt tidigt, så Dennis skulle få tid på sig. Hade dock inte räknat med att det skulle ta hela dagen för att få igång den, men nu står den här och spinner så tyst och fint :)
Sen idag då, så ställde vi ju om klockorna, så där gick ytterligare en timme förlorad. Känns inte som om man fick någon tid alls med Dennis, känns så hemskt. Fick knappt tid för att bara ligga och gosa :(
Och nu sitter han på tåget hem, och vi ses inte förrens v.15 *gråta*

Jaja, ny vecka snart, nya krafter? Vetefasen, men nya skor har jag i alla fall :P
Och så har jag faktiskt blivit lite kär i en parfym, dock så är det den Helen köpte när jag var med, så jag vågar inte köpa den :) *feg*
Jaja, ska leta rätt på en ny jacka i veckan iaf.
Någon som vill göra mig sällskap?

1 kommentar:

Le-en sa...

Klart du ska köpa parfymen pullan! :) Det är ju bra att du hittat nån som du äntligen tycker. *wee* :) Fika snart då?