fredag 17 mars 2006

"Allt vår värld behöver ha, är mera kärlek varje dag..."

Ja, det tycker jag faktiskt. Alla förtjänar kärlek!

Då var en vecka avklarad i skolan, skönt! Så trött på det nu. Inte själva kurserna, men allt omkring, vissa människor. Men det är bara att ignorera dom, behöver ju knappast bli deras bästis.
På tal om skolan, min bänkkamrat ska få bebis. Så gulligt att se den lilla magen växa :) Och ja, det kommer ju såklart bli en flicka, det är jag säker på!

Sen undrar man ju vad man gör för fel ibland... En i klassen skulle ha fest i kväll, känns som om alla blev tillfrågade utom jag. Vadå gymnasiet all over igen? Gah. Förlåt för att jag är så jävla tråkig då!

Saknar den här riktiga bästisen, som man nog aldrig riktigt har haft. Vetefasen om jag ens har någon vän som står mig riktigt nära längre. Vet inte varför, men det blir väl så antar jag, när man är så seg och tråkig som jag är... Önskar bara att man hade någon att prata med, närsom helst. Den känslan saknar jag, att kunna prata med någon utan att bli kritiserad.
Visst, jag har Dennis, men det är inte riktigt samma sak.
Man kanske borde flytta, skulle det hjälpa? Inte för att jag tror det...

Ge mig en bästis! :( Jag behöver en..

Fan så patetisk man kan vara egentligen *sucka*

Inga kommentarer: