torsdag 23 mars 2006

Jag kommer bli fattig...

Hihi ja, fattig kommer jag verkligen bli. Men så går det när man köper ny dator. Får den imorgon, whiii :))
Sen är det ju massa hyra som ska betalas, mobilräkningen, osv.

Börjar känna vårkänslor i kroppen nu. Var ute igår med katten på baksidan, var så jäkla skönt i solen. Fattar inte vad dom pratar om på vädret, klart som fasen att våren är här. Det känns ju i luften! Så idag ska jag försöka gå ut lite med, njuta lite.

Och så kommer ju min underbara pojke hit. Mys mys! Ska nog gå på stan lite imorgon han och jag, och då ska jag ragga upp nya skor, och kanske en vårjacka om jag hittar en billig. Och så vill jag ju ha en väska. Fy fasen, kommer inte ha ett öre kvar :(

Nej, nu lockar frukosten.
Ha det så bra alla bloggare där ute!

Inga kommentarer: