måndag 9 mars 2009

Full fart!

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggat, men det har varit fullt upp den senaste tiden så jag har inte riktigt haft tillfälle för att skriva något. Men nu tänkte jag iallafall ge mig på ett försök, så får vi se vart vi hamnar! :)

Har inte nämnt det förut, men förra fredagen så var det klassfest i Norrköping. Var mycket kul att umgås med människor man annars inte träffar så mycket. Och så kom några av de internationella studenterna förbi, det var kul!
Och så har jag ju börjat på min nya VFU-plats, en förskola i Norrköping. Trivs kanonbra, men tyvärr går man ju självklart och blir förkyld. Så i fredags och idag har jag varit hemma. Men imorgon är vi på't igen, oavsett om jag mår bättre eller inte.


En vän till mig skrev ett inlägg i sin blogg om det här med vänner. Mycket bra tankar Helen, och jag håller med dig! En vän ska vara någon som man är trygg med, som man vet inte dömmer en m.m...
Jag vet inte vad jag gör för fel längre, men tydligen allt jag säger vänds emot mig och något som inte alls är mitt fel får mig att må skitdåligt. Jag har haft manipulerande människor omkring mig förut, och jag är livrädd för att jag ska utsätta mig för en sådan människa igen.
Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Lita för fasen inte på någon, de kör ändå bara en kniv i ryggen på dig vid första bästa tillfälle!

Over and out!

Inga kommentarer: