söndag 15 mars 2009

Jaja, jag vet att det dröjer mellan uppdateringarna, men börja kommentera lite bättre så skriver jag lite oftare ;)

Naevars, det har bara inte funnits tid till att skriva något den senaste tiden. Det har varit långa dagar på vfu'n. Har ungefär 1½-2 timmars restid enkel resa, så det tar sin lilla stund. Vilket betyder att det har blivit långa dagar. Men nu är det dags för skola igen. Dock kan jag inte påstå att det kommer bli mindre långa dagar eftersom vi den här veckan ska förbereda inför vår stora redovisning :) Men det ska bli kul, hoppas bara att allt blir som vi har tänkt oss.
Måste dock erkänna att jag är lite sur på den som lägger schemat. Den här kursen som är nu har varit så sjukt mycket att göra hela tiden, vi har nog varit schemalagda till 90-95% skulle jag vilja påstå. Men nästa kurs ser helt annorlunda ut, och de som redan har varit har också varit mycket lugnare rent schemamässigt. Det är orättvist tycker jag, vi får inte alls samma förutsättningar som de andra grupperna. "Men ni kunde ju ha börjat planera tidigare..." Faktiskt, om jag ska vara ärligt, nej - det hade aldrig funkat. Det har aldrig funnits någon tid, och det gör det inte nu heller. Men jag litar på mig och min arbetsgrupp, vi om några klarar av lite tidspress :)

Igår var det dags för melodifestival ute hos Helena m.fl. :) Var mycket trevligt, och fullt med katter, hehe. Fick med mig lite bilder hem som Helena hade tagit.

En bild på Stinkis, tagen i somras. Livsnjutare? ;)


Lilla Loke, som inte är så liten längre. Söt va? :)


Lilla Freja, som ser lite smått galen ut tycker jag :)

I löööööööööve my cats :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu va de väldigt längre sen du skrev ;P