fredag 20 februari 2009

Metodtexter hit och dit!

Usch för metodtext säger jag bara. Men efter några timmars slit så har jag iallafall fått ihop mina 5.000 tecken, ska bara finslipa lite på det också.
Och imorgon ska jag gå igenom min litteraturöversikt, lägga till lite mer referenser och putsa på det som jag hade gjort galet förra gången.
Men inget mer plugg för idag, även fast jag säkert skulle kunna bli klar med allt idag om jag bara orkade :D Nej, men ärligt talat, det får räcka för idag, nu behöver jag smälta det jag har skrivit, så blir det nya tag imorgon :)

Annars händer det inte mycket, Dennis åkte till jobbet tidigt imorse, jag fick lite sovmorgon, och nu sitter jag här. Väntar på att han ska komma hem, så vi kan fixa mat. Sen blir det en lugn kväll framför tvn tror jag, och om jag får sällskap vet jag inte än, men jag hoppas på det!

Nu ska jag ta hand om disken, höres!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ikväll får du sällskap... vare sig du vill el inte =D
We come in peace, we have muffins =P

Le-en sa...

Tjenare stumpis :)
Jag kör på piller och citronvatten! Brukar funka, hoppas på det nu med. Det gör inte ont längre iaf :)