måndag 16 februari 2009

Mat mat mat, och lite skidskytte...

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig :) När jag som bäst höll på att göra mig i ordning imorse så ringde Josephine och berättade att hon hade åkt på magsjuka. Och då alla våra grejjer var ute hos hennes föräldrar så var det lite svårt för oss andra att filma klart det sista. Så det blev en dag hemma idag :) Inte mig emot, då jag sov dåligt under natten. Men imorgon är det nya tag igen, förhoppningsvis kan vi filma den sista scenen som vi har kvar, sen är det bara att klippa ihop det hela :)

Full rulle hela helgen. I fredags var vi ute med Helena och Hence och åt supergod mat på Ghjingis Khan (eller hur det nu stavas). Blev supermätt som vanligt, men vill dit igen :D
Och i lördags kom de hit och käkade hemmagjorda hamburgare och tittade på melodifestivalen tillsammans med oss. Mycket trevligt, och jag håller med dig Helena, skönt att ha hittat ett par som man funkar bra tillsammans med! :)

Igår var det skidskytte som gällde, och jag fällde nog allt en tår när vi tog vårat första VM-guld! :D Nästa tävling är tidigt imorgonbitti. Får se om jag ställer klockan och går upp, börjar inte förens 12 imorgon :)

Nej, nu ska jag dricka upp det sista av mitt thé :) Ha det!

Inga kommentarer: