måndag 26 januari 2009

Ny layout och kastrering av katt!

Okej, jag vet, jag har svårt för att bestämma mig med layouten. Men det finns ju så många olika, så det är svårt att bestämma sig :)

Tänkte inte skriva så mycket idag, ville bara meddela för den som undrar att Lokes kastrering gick bra, han är hemma och är trött, precis som jag :) Han var lite vinglig ett tag, men nu är han bara lite trött.

Mycket mer orkar jag inte skriva idag, har varit lite orolig under dagen för Loke, och nu när jag vet att allt har gått bra så har jag blivit trött, sjukt trött.

Ha det så bra så hörs vi en annan dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

så bra =D får träffas snart så ska du få prova mitt nagelgrej =P
Pössss

Le-en sa...

var hittar du alla snygg layouter?`
Och när ses vi imorrn? :)

Le-en sa...

Jag ska på bio kl 18, måste hämta ut biljetterna innan åså. Men var vill du gå och sådär då? :) För min del kvittar det ju, bara hunden blir sysselsatt ;D

Anonym sa...

Svårt att bestäma dig syster? :P

Anonym sa...

Svårt att bestäma dig syster? :P