söndag 18 januari 2009

Nu var det ett tag sen...

Jisses, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag. Men det har varit lite mycket den senaste tiden, har varit sjuk i omgångar men nu är iaf förkylningen på gång att försvinna. Vilket känns mycket skönt, för det innebär att jag äntligen kan komma igång och träna, något jag sett fram mot ett tag nu :)

Börjar ny kurs imorgon, ska bli spännande. Dock kommer det vara fullt upp hela tiden, det verkar vara ganska mycket som ska göra hela tiden, plus att min grupp har den där 90-minuters redovisningen att hålla i. Men jag känner mig laddad, den här kursen måste gå bättre än den förra. Så är det bara...
Så nu ska jag läsa igenom studiehandledningen en gång till, för jag förstod inte mycket första gången jag läste den. Sen ska jag nog ta och sova, har inte sovit ordentligt på ett par nätter nu, jisses vad underbart det är att försöka sluta med näsdroppar när man har hållit på i cirka 4 veckor :D Men nu verkar det gå vägen! Nu kan jag andas någorlunda mycket.

Just det! 2 stora grejer på gång. På tisdag får vi äntligen våra nya köksluckor, lovar att lägga upp bild här sen om någon är intresserad. Och den 26:e ska Loke och kastreras. Min lilla plutt, kommer göra ont i hjärtat att se honom sövd. Måste faktiskt erkänna att jag är livrädd för att han ska sövas ner. Man har ju hört diverse olika skräckhistorier om katter som inte vaknar upp efter att de har sövts :/ Men Loke klarar det *försöker intala sig själv att allt kommer gå bra* Men jag kommer vara sjukt orolig ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

De e klart lokman klara de =D.... snygg blogg... borde faan byta till nån annan sida för passagen kan man inte ändra på... men vet inte om ja vill på ett sätt... =P
Pösss