onsdag 6 september 2006

SPIRA

Insåg att det var ett tag sen jag skrev, förlåt. Men det har varit lite att göra den senaste veckan, och sen har jag ju varit sjuk med.

Har nu börjat på det där projektet, SPIRA. Har väldigt delade tankar om det, vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt. Visst, vi får se en massa saker som Landstinget sysslar med, men det kommer inte leda till något. Förhoppningsvis kanske man vet vad man vill bli när man är stor, men jag är redan utbildad till mitt drömyrke.
Jaja, det är bara att stå ut dom här 12 veckorna. Börjar med "praktik" nästa vecka, ska vara på Röntgen på US. Får se hur det blir.

Nästa vecka åker min moster till Kina, så då får jag en annan hemadress för en månad eller så :) Ska bli skönt att komma hemifrån, slippa må dåligt.

Och imorgon kommer min älskling, och det kommer bli så mysigt att ha honom hääär :)))
Jag älskar dig Dennis, du betyder allt för mig! Ska bli så mysigt att få dela mitt liv med dig!

Inga kommentarer: