söndag 24 september 2006

Grattis älskling! :)

Jahopp, då var man tillbaka nere i Kisa då, och älsklingen har jag med mig :)
Vi har mest tagit det lugnt, och myst med varandra. Lagat mat tillsammans, handlat, fått känna på sambolivet lite. Och det har inte varit annat än underbart!


Men idag ska han åka hem, och jag åker tillbaka till Ljungsbro för att sova hemma då jag har praktik i och med att det inte funkar med bussarna härifrån.
Missade praktiken den här veckan, magen har börjat bråka igen. En del saker kan jag äta, andra inte alls. Blää…
Men nu den kommande veckan är det ny praktikplats som gäller. Ska vara på försörjningscentrum, på deras IT-avdelning. Weee, ingen sjukvård alltså ;D


Gaah, ge mig pengar. Har inga kläder alls längre känns det som, asjobbigt. Och så vill jag klippa och färga håret, köpa träningskort och pierca mig. Så som sagt, GE MIG PENGAR! :D

Ska göra en tårta för första gången idag med, spännande! :)
För min älskling FYLLER ÅR idag! :DD *grattiskramar och grattispussar*

Inga kommentarer: