lördag 16 september 2006

Orkar inte mer... Eller?

Jag tror jag ska sluta prata med folk...
Ibland måste man verkligen dra ord ur munnen på folk, och jag är trött på det.
Jag vet att jag verkligen inte har många vänner, men när man inte får mycket till gensvar från folk, då börjar man fundera. Är jag verkligen en plåga?
Orkar inte med skitsnack längre, det var alldeles för mycket sådant i min skolgång.
Kan inte folk bara vara ärliga istället? Det sårar oftast mer av att bli ignorerad än att inte bli tilltalad alls.

Visst, jag saknar verkligen att ha vänner man kan hitta på saker med närsomhelst. Men jag orkar inte med det här spelet.
Som på det här projektet jag är med på, på något sätt är det lättare för mig att vara själv, än att gå och tro att man är vän med någon. Är så trött på att känna mig ivägen för folk, att märka hur folk blir tysta så fort man kommer i närheten.

Jag vill bara försvinna, till en värld där man är accepterad för den man är.
Man borde kanske lämna Linköping och Östergötland?

Inga kommentarer: