torsdag 12 januari 2012

Huvudvärk...

Ja okej, jag vet att lite huvudvärk inte är något att gnälla över och egentligen gör jag inte det. Men jag har hittat ett uns av motivation till att förändra mitt liv och hade tänkt att träna lite ikväll. Istället ligger jag i soffan under filten och har ont och fryser.

Vek? Jo kanske, men jag ger inte upp. Väntar på mina träningskläder som kommer imorgon, så förhoppningsvis har jag energi kvar imorgon när jag kommer hem från jobbet. Stänger ju imorgon, men hoppas på en lugn eftermiddag ändå :) Har fixat några olika träningsvideor och tänkte testa lite imorgon. Känner mig inte alls redo för något gym eller så, men vad säger att jag egentligen inte skulle kunna lyckas hemma till en början? :)

Just nu hoppas jag bara på att motivationen stannar kvar. Samt att någon håller tummarna för mig och hejar på mig :)

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer: