tisdag 17 januari 2012

Har snart gått ett år!

Ja, måste ju först koppla till bilden jag har idag. Jag ska väl erkänna att jag har blivit lite hockeynörd. LHC vann ju igår, mycket bra :) Hoppas fortfarande att jag någon gång har möjlighet att köpa ett säsongskort, så se nu till att hålla er kvar i elitserien :)

För att koppla till rubriken då... Imorgon är det den 18:e januari. Vilket innebär att det är onsdag och stängning på jobbet ;) Men också är det ett år sedan jag vart anställd som förskollärare på Linköpings kommun! Kan inte förstå vart året har tagit vägen dock... Det är lite läskigt att tänka på. Också läsligt att tänka på vart jag är om ett år. Jag har mina drömmar, VI har våra drömmar. Bara att se vad som händer :)

Nu är det slapp som gäller, ska snart äta lite mat :) Ha det gott!

Inga kommentarer: