onsdag 26 januari 2011

Ingen rolig vecka...

Nej, det känns inte alls bra att inleda andra jobbveckan med att bli sjuk. Men jag kan inte styra över min kropp och att jag har ett kasst imunförsvar vet vi nog alla redan. Men imorgon trotsar jag kroppen och jobbar, vill inte vara hemma längre. Så jag ringde och sa att jag skulle komma för några timmar sedan och nu börjar magen bråka... Nåja, det skiter jag i rent ut sagt.

Annars då? Jo, det rullar väl på antar jag. Har en tuff månad framför mig då jag varken får pengar från CSN eller lön... Känns mycket bra, not. Men det löser sig nog som mormor sa när hon sket i badkaret ;) Om inte annat så utmanas min påhittighet när det gäller matlagningen. Så har ni bra recept på billig mat så vet ni vart ni ska vända er :)

Nu ska jag bara ta det lugnt, få ordning på magen ordentligt. Även packa väskan så jag inte behöver stressa med det imorgonbitti. Har hört att jag tydligen måste lära mig att planera tiden på morgonen bättre ;)

Ta hand om dig!

Inga kommentarer: