tisdag 21 september 2010

Regnigt Norrköping

Ja som ni ser så regnar det i Norrköping, antar att det gör det hemma också. Slutade lite tidigare idag, då vi fick möjlighet att flytta fram våran musikverkstad. Vilket jag uppskattar mycket då jag har gått och blivit sjuk igen...

Var även en sväng på tornby igår, så nu ska vi förhoppningsvis få ordning på tvättmaskinen. När vet jag inte, men får väl gå till tvättstugan och boka en tid i reserv.

Som sagt, tornby igår. Slutade med att Dennis fick en tidig födelsedagspresent, i form av hyllor till badrummet :) känns mycket bra att äntligen få bort lite kartonger och påsar, och förhoppningsvis kan vi fixa det sista i datorrummet inför helgen.

Påminn mig så lägger jag upp en bild på hyllorna sen när jag är hemma igen :) Ha det bra så länge!

Inga kommentarer: