onsdag 15 juli 2009

En kort uppdatering...

Nu är vi verkligen på plats i den nya lägenheten. Hade inflyttningsfest i lördags, vilket innebar att i fredags packades de sista kartongerna upp! :) Det känns mycket bra, äntligen kan jag säga att jag har ett hem som känns som ett hem. Visst, det saknas lite tavlor och så på väggarna, men det kommer upp så fort vi får tag på en ordentlig borrmaskin.

Inflyttningsfesten då? Jodå, den var trevligt. Jag hade ju planer på att bli kalasfull, och jag blev inte ens lite smått onyckter. Såhär i efterhand känns det bra, jag känner mig vuxen haha. Naevars, men det var en trevlig kväll, mycket roligt folk som kom. Även fast det var svårt att hinna med att prata med alla så hoppas jag att de är lika nöjd som jag var/är :)

Nej jag har egentligen mer att skriva om, men ingen ork till det. Så det får bli en annan dag!


Och på fredag ska jag på konsert, Tomas Ledin! Woho! :D

Inga kommentarer: