torsdag 14 augusti 2008

Snart dags för skolstart...

Insåg precis att det var ett tag sen jag skrev här. Huvudet har varit fullt med annat, så jag har faktiskt helt totalt glömt bort att uppdatera här. Men nu tänkte jag skriva några rader iallafall, så ni har lite att läsa :)

Kan ju börja med att berätta om min kära axel. Jisses vad ont det gör, även om det är påväg att bli bättre nu. Höll på och dammsög igår, och rätt var det var så small det till i skulderbladet, och sen dess har jag haft sjukt ont i skulderbladet/axeln. Förmodligen så är det bara en sträckt muskel, men ont gör det ändå. Men det ska vara över på bara ett par dagar, så jag ser ljust på framtiden.

Var ute i Ljungsbro igår och fick en massa kläder som min syster inte ville ha längre. Uppskattar det, nu behöver jag inte köpa tröjor på ett tag iaf, hehe.
Ja alltså, jag kan bara nämna det att min syster har flyttat ner till Linköping igen, varför tänker jag inte skriva om då jag inte har något med det att göra.

Snart dags för skola igen, börjar på måndag. Börjar så sakteliga se fram emot det nu, mest för att jag vill bli klar med utbildningen och börja jobba. Ska dock med Jenny till Norrköping imorgon, hon hade turen och fick en plats på samma inriktning som mig, så hon ska på upprop imorgon och behöver någon som guidar henne genom Campus :)

Nej, nu ska jag... Hm... Vet inte, men jag har inget mer här att skriva iaf :)
Ha det bra, ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att din syster flyttat hit och aj me axeln...