tisdag 8 juli 2008

Svårt att bestämma mig, ja?

Förlåt, jag vet att jag har ändrat utseendet på bloggen säkert 10 gånger de senaste dagarna. Men jag hittar ingen mall som passar mig, det är svårt :)

Annars händer de la inte mycket, är mest trött och seg. Jag skyller på vädret!
Syster kommer imorgon, äntligen! Ska bli kul :)
Måste bara komma ihåg att ringa mamma, så jag vet om de hämtar upp mig före eller efter de har hämtat upp Jenny. Antar att jag måste ställa klockan, har en förmåga att somna om efter att Dennis har åkt till jobbet :D

Nej, mycket mer har jag inte på hjärtat idag.
Ha det så bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu får du bestämma dig :) Men den du ahr ni är väl bra?? Imorgon kommer jag!!! Då du.. hoppas bara jag kan sova inatt :P Ses imorgon!
kram syster

Le-en sa...

Jag såg allt din syster på bussen igår mot Jönköping/Göteborg!