måndag 14 juli 2008

20080714 - Vart tog solen vägen?

Nytt utseende på bloggen, igen. Men nu får det vara såhär, för nu är jag äntligen nöjd :) Och det passar mig, eller hur?

Idag är jag uttråkad. Vaknade upp till världens härligaste solsken, men nu verkar solen ha gått och gömt sig. Vad hände med dessa klarblåa dagar? Vart tog de vägen? Nog för att jag inte är ett så stort fan av supervarma dagar, men det får gärna vara lite soligt så man kan få lite färg på den bleka kroppen.
Annars så är det väl lugnt, ska iallafall försöka hitta på något imorgon, blir galen av att bara sitta inne just nu. Men det är lite svårt att hitta på något också när man inte har några pengar... Mjah, svårt är det.

Nej, nu ska jag ta och fylla diskmaskinen, och sen kolla på tv och min såpa som jag är så fast vid... :P

Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: