lördag 22 september 2007

Prinsesstårta och annat sånt.

Insåg att det var ett tag sen jag skrev, har dels haft fullt upp med skolan och praktikten, men sen har jag heller inte haft någon lust att skriva. Men det kanske är på väg tillbaka nu :)

Har precis som sagt haft min praktik, har varit på en förskola i Norrköping. Har funkat jättebra, och jag är så tacksam över att jag har varit på ett dagis tidigare, för annars hade jag nog blivit livrädd av den här veckan som varit. Men iom att jag har lite i "bagaget", så vet jag hur ungar kan vara, så den här veckan har ändå varit ganska rolig :)
Och som jag fattar det så ska jag tillbaka dit om det är så att jag väljer att bli förskolelärare. Fast jag vet inte, är mer och mer inne på att bli fritidspedagog, det är kul med lite äldre barn har jag märkt. Men vi får se.

Nu i helgen är Dennis mamma här, dels för att umgås lite men också för att Dennis fyller år på måndag :) Han har redan fått en superfin jacka av sin mamma.
Och min mamma och pappa kommer idag för att äta lite tårta, namnam :)

Och på tisdag är det dags för skolan igen. Ska bli kul.

Annars händer det inte mycket i mitt liv, önskar att jag och mina få vänner hade mer tid för att ses. Jag saknar er, jag BEHÖVER er :(
Nåja, hoppas på att få träffa både Helen och Mojgan nästa vecka, sen ska jag och Dennis eventuellt och bowla nångång med Helena och hennes pöjk. Riktigt när det blir vet jag inte, den som lever får se.

Nu ska jag... Ptjaa. Kolla på lite klipp på youtube tror jag :) Här är ett roligt, titta gärna på det.

Inga kommentarer: