fredag 28 september 2007

Nytt utseende på bloggen

Bestämde mig för att göra om min blogg litegrann, så det fick bli ett höst-tema. Vart väl helt okej? :)
Inte för att jag direkt känner något höstkänsla än, men den är på god väg. Och efter hösten, så kommer ju vintern. Längtar grymt mycket efter den. Folk brukar tycka att jag är galen som längtar efter kyla, men jag gillar't! Vintern är min favoritårstid :)

Är inne på min andra runda förkylning på mindre än 3 veckor. Jisses vad jag älskar mitt immunförsvar... Idag känns det dock som det börjar vända, är inte lika trött idag (och självklart gäspar jag när jag skriver det). Istället har jag åkt på världens mest irriterande hosta. Blir galen på det... Så vet ni något som kan lindra, säg gärna till.
Fick iofs ett tips från Mojgan igår, men dum som jag är så glömmer jag att skriva upp det. Mjaa, får ta och jaga rätt på henne tror jag. Hoppas att jag har tid till att träffa i helgen, har lite i skolan att göra.

Nej, nu ska jag väl gå tillbaka till soffan tror jag. Vart trött nu :P
Håller på att titta på lite filmer, typ alla mina favoriter :) Så nu har jag sett The Holiday (love it!), och så har jag sett Save the last dance med. Tror jag ska ta tag i Forrest Gump nu, var längesen jag såg den. Sagan om ringen-filmerna funkar också.

Jaja, ha det så bra! Ni vet vart jag finns ifall det är något *host, harkel* Just det...

Inga kommentarer: