måndag 15 januari 2007

Call me when your'e sober...

Vissa saker gör mig så jävla irriterad så det finns inte..
Varför kan inte vissa människor låta bli att lägga sig i? Varför måste dom hålla koll på precis allt som inte rör dom? Varför kan inte jag och min ekonomi få vara ifred?!
Jag gör så gott jag kan, och jag kan säga till när jag vill ha din hjälp. Okej?

Gah, orka!!!

Var på arbetsförmedlingen idag, måste säga att det var bland det segaste jag varit med om. Min handläggare började småprata hela tiden. Hoppas hon fattade mina pikar, jag ville bara därifrån :P
Men det gick bra iaf, var där och verifierade mina betyg och så.
Tack mamma för hjälpen med kopiorna på betygen :) Och för att du hittade ett papper som bevisade praktiken på förskolan. Visste inte ens om att jag hade det :D

Men nu har jobbsökandet kommit igång på allvar iallafall. Skickade iväg en ansökan nyss, så nu har jag några som jag väntar på svar ifrån. Känns mycket bra! :)

Ska nog gå och vila lite snart, sen ska jag och Dennis till Ekholmen och handla lite mat.

Inga kommentarer: