tisdag 9 januari 2007

Anywhere

Shiit vad det blåser ute, det knakar riktigt ordentligt i våra fönster. Ibland tar vinden tag i dom, och det låter som om dom ska gå sönder.
Kommer aldrig glömma natten när stormen Gudrun härjade. Jag och Dennis hade somnat, och vid typ klockan 01 så väcks vi av ett högt knall, det lät precis som om blixten hade slagit ner utanför mitt fönster. 10 min senare kom min granne och berättade att ett träd hade knäckts 20 meter ifrån oss. Det var lite läskigt måste jag säga, tur att det inte var några hus just där :)

Trött är man kan jag lova dig. Bläää. Tror inte att jag kan somna när det låter så mycket som det gör. Så vad ska man göra? Sitta och prata med folk på msn? Nae, folk går och lägger sig eller svarar inte, så det sket sig. Man kanske skulle gå och lägga sig i sängen och läsa lite.
Håller på med en bok nu som Dennis tipsade mig om. "Över näktergalens golv". Trodde inte den var något för mig, men den är faktiskt riktigt intressant. Inte alls så svårt språk i den som jag förväntade mig.

Nej, sängen får det bli.
Btw, är det någon som är sugen på tacos och vin ihelgen? Let me know isåfall :)

Pussåkram!

Inga kommentarer: