torsdag 14 april 2011

Snart är det helg!

Det är inte lätt när det är svårt... Eller något sådant. Jag vet inte :)
Kom hem för ett par timmar sedan, skönt att sluta skapligt tidigt. Och sedan dess har jag bland annat ätit onyttig glass (måste skärpa mig) och fixat med mitt schema. Mycket tider hit och dit och så ska det också stämma med antalet timmar. Känner mig lite smått mörbultad i huvudet, men tror att jag har fått ordning på det iaf :)

Idag är det torsdag och imorgon är det fredag. Veckorna går så sjukt snabbt, ibland känns det inte som om jag hinner med riktigt. Men på lördag ska vi ut och äta god mat, det ser jag fram emot! Mums mums!
Och nästa vecka är det påsklov för många barn, vilket innebär att det blir lite lugnare på jobbet. Det ska faktiskt bli skönt och hinna med lite annat också och så ska vi försöka hitta på något.

Men annars så har jag väl inte så mycket att skriva känner jag. Skickade iväg ansökan om examensbeviset igår då det hade blivit fel titel på examensarbetet i Ladok. Men nu är det fixat och jag hoppas att det inte dröjer allt för lång tid innan examensbeviset kommer :)

Ha det bra allihopa!

Inga kommentarer: