torsdag 15 april 2010

Hurtbulle!

Nu är det full rulle på mig kan jag lova! Har varit ganska duktig den här veckan, var och tränade i tisdags, igår cyklade jag litegrann, idag har jag varit på promenad i 1timme och 20 min med Sandra, och snart är det tänkt att jag ska och träna en sväng med syster också :) Är faktiskt stolt över mig själv, även om jag syndade lite med maten igår. Men med tanke på både promenad och träning idag så tycker jag att det går bra ändå :)
Dock så hade jag helt fel skor på mig i tisdags, så jag har ett ganska så ordentligt skavsår på min högra häl :/ Men jag tog mig i kragen och beställde nya skor, som borde komma idag. Så jag hoppas att de passar och att de är bekväma, så jag slipper skoskav!

Annars så blir det lite plugg idag, har lite att läsa :)
Sen tycker jag ni får hålla tummarna, något spännande kanske är på gång! :)

Ha det bra!

1 kommentar:

Dennis sa...

Jag är stolt över dig älskling :) KEEP UP THE GOOD WORK! :)