tisdag 12 januari 2010

Jag är duktig!

Det där gick ju inte riktigt som jag ville... Hehe. Hade tänkt att jag skulle vara bättre på att uppdatera min blogg det här året, men lusten vill inte riktigt infinna sig. Tycker det är så otroligt svårt att veta vad man ska skriva om. Visst, jag kan ju berätta om vad jag har gjort osådär, men jag vet inte... Är inte det lite tråkigt att läsa?

Nåja, kan iallafall säga att jag är grymt stolt över mig själv! Dennis och jag kom överens om att vi skulle bli lite nyttigare under 2010. Förut kunde vi köpa med oss mat hem mitt i veckan, godis, dricka, you name it! Men nu har vi bara godisdag på lördagar, och det funkar så jävla bra! I lördags drog vi till ordentligt, åt pizza och godis tillsammans med Helena och Hence. Godiset åt vi inte upp, drickan drack vi heller inte upp. Gissa vad som har hänt? Godispåsen är orörd, jag har inte tagit en endaste bit! Drickan ligger i kylskåpet och blir avslagen ;) Jag har inte ens rört den. Så himla stolt över mig själv! Vatten med en skvätt citron i har blivit min nya favorit, hihi.

Plus idag så var jag och syster och tränade på simhallen! :) Superkul att hon äntligen har skaffat ett träningskort där. Jävlar vad snygga vi ska bli, eller hur syster? Nästa pass för oss båda blir på fredag. Och ifall jag är ledig på torsdag så tänkte jag simma en sväng. Vi gjorde väl inte så mycket på gymmet idag egentligen, men vi båda gick därifrån nöjda, nöjda över att äntligen vara igång :) Tur att jag har min syster, hon är den bästa!

Annars så har jag sådan sjuk jävla ångest ikväll. Har varit ledig flera veckor nu från skolan, och då menar jag verkligen ledig. Men imorgon drar det igång igen... ÅNGEST! Visst, det ska bli kul att träffa gruppen igen, men jag känner bara ett stort nej i magen. Får väl se hur mycket jag kommer sova inatt...
Men men, tänka positiva tankar får jag göra. Vid den här tiden om ganska exakt ett år, då är jag FÄRDIGEXAMINERAD FÖRSKOLLÄRARE! Det ni :D

Nu ska jag krypa ner i badkaret en sväng, kanske dämpar ångesten lite.
Ha det bra allesammens :)

1 kommentar:

Maria sa...

Åh börjar du imorgon din stackare. förstår verkligen din ångest. ETT år kvar.. tiden går fort:) tänk så mkt vi läst!!

PUSS